Wednesday, January 31, 2007

Terug in Nederland

Vandaag, 31 januari, ben ik teruggevlogen naar het koude kleine vlakke Nederland. Het is goed om weer te thuis te zijn maar ik mis Hong Kong nu al... Het is vooral raar om die hele wereld opeens af te sluiten, van alle vrienden en vriendinnen in Hong Kong zal ik nog maar een enkeling misschien nog een keer ontmoeten.

Later zal ik nog de beste foto's van mijn reis posten en misschien nog wat meer verhalen op de blog schrijven. Voor nu rust ik uit in het vetrouwde Tilburg.

gegroet
Jang Kong

6 comments:

Anonymous said...

Hey in Dutch again! But at least I could recognise 'Nederland'! Hey glad (also sad) to know u have arrived home!! Well it's just so unbelievable that one semester goes in a flash...wuwuwu

Viv

Anonymous said...

mooi dat je terug bent! jammer dat weg bent uit Hong Kong... geen updates meer uit het rare HK (56 posts maar liefst, hulde!)

nu begint het gewone leven weer... de verhalen moeten nu maar in realtime verteld worden

Anonymous said...

eh, hierboven he... dat was ik dus, Jaap :)

Anonymous said...

hey. Nice blog, except that I have no...idea what you are talking about...HAHA

Anonymous said...

hey gangster,
morgeavond gaat het dak er af...
terug in nederland is al lang
maar toch is het leuk dat ik nog reageren kan.
hehe dat is pas een slechte rijm.
spreek je later pater
groeten heinz

Unknown said...

Hey Hallo,

Na een googel actie kwam ik op je weblog tercht.. Ik ben ook Sociaal Geograaf (UvA) en hoop ook een semester aan de HKU te studeren..
En ook ik wil vakken die met china te maken hebben volgen.. vooral dat Rural China leek me erg leuk. Heb wel even moeten lachen toen ik website van de docent zag.. raar idee om dronken half naakte foto's van je zelf op je uni website te zetten..

In ieder geval met veel plezier je verhalen gelezen, extra veel zin gekregen om me ook een half jaar onder te dompelen in het Hongkongese leven :)

groetjes Siebrigje